Hammaslääkäriasema Diana

Friska tänder, friskt liv

Framsidan

VIKTIGT MEDDDELANDE

Såhär i coronavirustider följer vi THL:s och myndigheternas intstruktioner. Ifall ni har en bokad tid till Diana tandläkarstation och ifall ni kommit hem från en utlandsresa de senaste 14 dygnen eller om ni varit i närkontakt med en person som har en bekräftad eller misstänkt coronavirusinfektion ber vi er vänligen att omboka er tid. Diana tandläkarstations tidsbeställning är öppen må-to 8-16 och fre 8-12, telefon 0104394290.

Om ni misstänker att ni själv har en coronavirusinfektion men är i behov av akut tandvård ber vi er vara i kontakt med stadens jour vid Haartmans sjukhus tel: 09 471 71110 (vardagar 14-21 och veckoslut 8-21).

Låt oss hålla oss friska och vårda tänderna tryggt.

Tandläkare nära dig i Helsingfors

Tandläkarstation Diana vårdar dina tänder med över 50 års erfarenhet. Vi fokuserar särskilt på kundinriktad verksamhet och på att varje kund ska må bra. Den högklassiga vården kröns av en vänlig och tjänstvillig atmosfär. På Diana får du alltid trygg, sakkunnig vård som skräddarsys efter dina behov och alltid ett vänligt bemötande. Hit är det lätt att komma.

Tandvård till bra pris i Helsingfors centrum

Vår mottagning ägs av en finländsk tandläkare och fungerar självständigt utan band till någon stor kedja. På vår lilla mottagning kan man ge kvalitativ vård till ett lägre pris då extra utgifter uteblir. Kolla in vår prislista och jämför med konkurrenterna så ser du skillnaden. Vi uppbär inte heller expeditionsavgift.

Kom ihåg att bekanta dig med FPA:s ersättningssystem. Ersättningen får du genast i samband med faktureringen. Vi godkänner även Helsingfors stads servicesedlar.

Tandläkarmottagningen finns i moderna lokaler i Rödbergen i Helsingfors. Vi har all den utrustning som behövs, till exempel digitalröntgen och maskinell rotbehandling. Välkommen som patient vid tandläkarstation Diana!

En tandläkarstation med mångsidiga tjänster

Tandläkarstation Dianas tjänster omfattar, förutom bastandvård, även proteser och implantat samt övrig estetisk tandvård. Hos oss hittar du även yrkeskunniga munhygienister.

Tidsbeställning

» Ring: 010 439 4290

puhelin

Samtal från fast telefon: 8,21 cent/samtal + 5,9 cent/min
Samtal från mobiltelefon: 8,21 cent/samtal + 16,9 cent/min

Semestertider är vår tidsbeställning öppen vardagarkl 9–13.

Tidsbeställning online

Du hittar oss i Rödbergen. Exakta kontaktuppgifter och karta hittar du här. Vi är en tandläkarstation som det är enkelt att komma till.